AGB Nieslen – măsurătorul de audiență TV

Vin ,Martie 15, 2019 - 11:46

Astăzi, 15 martie 2019, a avut loc ședința publică cu privire la negocierea directă în vederea atribuirii dreptului de măsurare a cotelor de audiență.

La eveniment au participat reprezentanții furnizorilor de servicii media audiovizuale, ai agențiilor de publicitate și ai caselor de vânzări.

Președintele Consiliului Audiovizualului, Dragoș Vicol, în debutul ședinței, a declarat că „Consiliul Audiovizualului s-a poziționat pentru oferirea unei platforme de comunicare și a cadrului legal și normativ necesar pentru a putea decide în interesul domeniului audiovizualului, în mod general, și în mod particular, pentru desemnarea măsurătorului de audiență. A fost un parcurs foarte complex, iar astăzi am ajuns într-un punct culminant – selectarea măsurătorului de audiență. Membrii Consiliului, Veronica Cojocaru, alături de Artur Cozma, în calitate de observatori, au oferit asistență cu maximă larghețe și în mod transparent, în corespundere cu litera și spiritul legii”.

Președintele Comisiei de licitație, Eugen Sârbu, a menționat că ofertele de participare au fost remise în adresa mai multor companii, însă au fost recepționate mai multe refuzuri decât oferte. Singura ofertă primită este de la compania AGB Nieslen – măsurătorul de audiență ce activează în Republica Moldova.

Astfel, președintele comisiei a deschis oferta și a dat citire formularului ofertei în mai multe configurații al singurului participat rămas în concurs.

Liuba Lozovanu-Balan, directorul AGB Nieslen în Republica Moldova, a prezentat anumite precizări și clarificări pe marginea conținutului ofertei tehnice, iar membrii comisiei și ceilalți invitați au avut posibilitatea să adreseze întrebări.

La final, membrii comisiei de licitație au votat cu 11 voturi pro și 1 abținere pentru acceptarea măsurătorului de audiență AGB Nieslen, convenind asupra inițierii negocierilor individuale.

Serviciul Comunicare și relații cu publicul